Komentáře ke článku: Brokolice, aneb jak potlačit zhoubné bujení

Přímo zázračné účinky této zeleniny z čeledi brukvovitých znali již staří Římané. Jde o silný antioxidant z rostlinné říše, který můžete v supermarketech běžně zakoupit po celý rok. Než budete brokolici vařit, odstraňte ze stonku všechny tuhé listy a růžičky důkladně omyjte. Aby byla brokolice co nejchutnější, musíte ji zpracovat co nejdříve, aby zbytečně nezavadla. Růžičky brokolice vaříme cca 10 minut ve vodě, nebo pomocí napařovacího sítka pouze v páře. Další možnosti varu je, že celé stonky brokolice postavíme do 5 cm mírně vařící vody a vaříme 15 minut v páře. Růžičky opatrně přendáme do mísy, pečlivě osušíme a podáváme s rozpuštěným máslem nebo s různými druhy omáček. Italské kuchařky doporučují polít brokolici bílým vínem nebo směsí vína a oleje a na vrch nasypat strouhaný parmazán. Velmi chutná je i brokolice obalená v těstíčku a usmažená.


Sdílet na: Facebook Linkuj.cz Jagg.cz
Přehled komentářů k článku
... doposud nebyl přidán žádný komentář ...

(c) Naše výživa, 2010-2019 - Provozní podmínky serveru - Použití cookies - Kontakty    Zobrazit verzi: Klasická | Mobilní